måndag 14 april 2008

BACKSTRET BOYS

Hej! Senaste inlägg vart lite misslyckat.
ojoj!
men nu är jag tillbaka på banan igen!
För tillfället sitter jag vid datorn och dricker mig en varm kopp med te, härligt nuduschad är jag med. Har fuckat hela morgonen över vad jag ska ha på mig idag (BBB konsert ikväll! ska inte hem imellan) Men fan, man tager vad man haver. tänker inte säga vad jag har på mig, ni kommer bara skratta åt mig. Grattis er som får träffa mig idag.
Hur simn hellst så är det Måndag, (ÅÅH EFTERLÄNGTADE MÅNDAG) ska bli najs med Sara idag, båda har vi längtat som tusan! Ska sova hos henne efteråt, kommer nog hem rätt så sent. Usch och fy, då blir det lite sömn inatt!

Nu tänkte jag gå och sminka mig lite, kan behövas. bussen går om en halvtimma så,
PUSSPÅER

AJ! tummen upp till lollos födelesedags kalas i helgen!

Inga kommentarer: