torsdag 24 april 2008

Du har en skyddande ängel brevid dig

Idag är en rätt najs dag,
Idag är en rätt najs dag.

Har sovmorgon, börjar 09.55. Men gick upp vid halv 8 så jag skulle hinna snacka med orre innan han drog till skolan. Så morgonen har vart rätt chill, tagit det lugnt lixom utan att stressa sig igenom den. Sånt gillar jag.
Dock är detta min längsta dag i skolan, slutar 15.20, fast om vi har tur(som vi ofta har) så får vi sluta 15.00. Det är så för att vår lärare ofta ska på möten som börjar kl tre, så då får vi sluta tidigare.. Efter skolan får jag se vad jag hittar på, går förmodligen till IP och drar en runda, antingen med Sara eller så ska jag försöka få med oscar om det blir så. Och ikväll ska jag förbi Sara också, måste "ta farväl", förfan. Haha vi kommer inte ses på hela helgen nu, kommer kännas gett wierd, lixom, hur många helger har vi vart med varandra i rad nu egentligen? Hon ska till sandviken till sina farföräldrar. Så nu blire inget livat i helgen. Menvafan de blir nog najs iaf, ska till Lindholmen, Joel, och hälsa på! fett länge sen jag var där nu! Ska bli jäävla skönt att hälsa på dem så knattarna igen, det blir väl förmodligen på lördag, så på fredag kommer jag bli ALLDELES ENSAM. Någon som har nått kul på g som man kan hänga på?

Nej men vafan.. annars händer väl inte så mycket, föräldrarna var väldigt hemlighetsfulla igår, när de kom hem så sa de att vi skulle till TURKIET, lixom, inte lite glad man blir då , menar jag!
Den 31 maj bäre av! en vecka, över Min kära fars födelsedag också! Å heeela familjen ska med, alla sex. Fatta lixom TURKET. Vad neger man kommer bli. Jag gillar att vara neger, Så mami och jag ska väl dra till stan nåndag å shoppa lite frääsha kläder! najspraaajs

okej, men nu ska jag nog kila till skolan!

PÖSSSMÖSS

Inga kommentarer: