tisdag 22 april 2008

Jag är blind men ser ändå

Sitter här med SARASTENVALL(.blogspot.com) och ska snart poppa popcorn och se på film! Bajsmysigt. Ska se på I am ledgend, den e brabra.
Idag har vart en rätt nyttig dag, tycker jag. Först hade vi lööpning i skolan, sen drog sara o jag till IP efter skolan och sprang 30 minuter. Fett skönt, och så styrketränade vi lite också efteråt!

Annars har dagen flytit på rätt lugnt, oturen har hängt i en del från igår men vafan, lever änn iaf. Var med sara en sväng i täby C efter skolan å hon köpte ett par snygga solglasögon och ett par leggings, shoppgalen som hon é.

Skolan har vart najs, sara HILDING hade med filt till skolan så vi satt på grösmattan och chillade, najs(INGAMYRORKUNDEANFALLAOSS!) Och så såg vi ju Ville lite här å var, haha. En vacker dag kanske.

Har bestämmt mig för att byta nu också, ska gå MEDIA FOTO. Ska ringa gymnasieintagningen imorrn typ så att jag får inloggningsuppgifter och så, men de har så jävla specäckliga telefontider, typ 09.00 - 12.00 lixom.. aah(?) Men vi (sara å jag) e lediga i morgon så det passar mig utmärkt. på tal om ingenting så ska sara sova här också.. :) Vi ska upp rätt tidigt, typ kring nio (?) Och gå ut och gå en sväng före frukost! Sen ska vi ringa gymn(..) och sen ska vi chilla i soolen! Härligthärligt.
Sen vid ett ska sara dra till nån APU (?) sen kanske vi ska ses efter, får se hur vi gör :)

Men nu ska vi poppa våra popcorn och MYSA(!) HAHA, hon e min bara min

TALK TOO YOU LATER, ALIGATOR; (som min KÄRA Sara skulle ha sagt)

Inga kommentarer: