onsdag 9 april 2008

Snöiga äckel Onsdag

Idag har det snöat
det gillar vi inte, nejnej, fy usch
Skorna blir blöta och äckliga och så måste man bära tunga kläder, uschusch

Just för tillfället sitter jag i datorsalen med Amanda och Sara, Emily gick nyss. Cissi och Klara sitter och skrattar i ett hörn. *fniss*
Ska snart hem, slutade för ca 30 minuter sedan, men eftersom jag ska vara med Sara idag, och hon slutar vid 14.40 så väntar jag i skolan och möter henne på tåget sen.
Väldigt trevligt.
Sen ska jag hem och plugga, har grafiskkommunikations prov i morogn, eller läxförhör eller vad man ska kalla det. Hoppas det kommer gå bra.

Ikväll är det SKU, utdelning av bibelrollspels roller är det som händer. Inte så jätte spännande men det är kul att träffa folket och umgås, kanske dricka lite varm choklad.

Annars händer det väl inget speciellt, sitter och funderar på hur jag ska göra gällande skolan och så bara.. men det löser sig tillslut.
BAKLÄXA: skriv positiva och negativa saker med författarprogrammet + vad jag tror att jag skulle få ut mer från något annat program. jaja.. får inte glöma att göra det bara, vore ju himla bra att få det gjort så fort som möjligt

menmen
puss på er!

Inga kommentarer: