onsdag 2 april 2008

sova kan man göra när man är död

Okej, klockan är 01.33, ingen mer lurning för i år nudå.
Somnade för 1 timmar sen, men vaknade för ½ timma sen igen, så vadfan ska man göra nu då? Msn hänger trist, 17st online, (10st = status upptagen, 5st = status inte vid datorn/kommer strax, 2st = status online) men dessärre är ingen av dem som är fullt online särskillt soliga att prata med. Funderar på att logga in på min gamla msn å se om det möjligtvis är någon pratvärdig online där. Men ska ge mänskligheten några minuter till, kanske kommer det in någon spännande snart.

Idag har jag (förutom att vart i skolan) vart med Sara och Micha. Hon (michelle) har vart borta i sex veckor och kom äntligen hem igen igår!
Vi satt hemma hos henne och fikade. Sara och jag skulle överaska henne genom att dra till centum och köpa bullar, sen åka hem till henne å äta! Men till våran stora förvåning träffade vi henne i centrum, så hon hängde på in till ICA å vi köpte varsin mumsbit.
Hemma hos Micha satt vi mest bara och snackade om vad som hade hänt när hon var borta, och hur hon hade haft det.
När jag kom hem gjorde jag klart en läxa och nu sitter jag här.
Ingenting att göra, ingenting att se, ingen att prata med.

haha men nu ju! som från sänt från ovan, kom tre härliga kisar in på msn för att följeslå mig genom natten!
häärligt

Ha det bra, skriver nog mer sen lite senare.
pöss

Inga kommentarer: