tisdag 15 april 2008

BSB BSB BSB BSB BSB BSB

Jag har ont i hals, öron.
Vad är det du säger? Jag hör dig inte. Upprepa. Förlåt? Vad sa du?
Kan inte upprepa. Stryper i halsen. Äckligt. Bränner. Hör du vad jag säger?
Hör inte. Repetera. Ta om. Berätta igen. Jag vill så gärna veta.

Är i skolan, kom precis hit. De andra är på gympa, men har så sjukt ont i halsen, orkar inte springa runt i skogen då. Kan knappt prata, vad ska man göra? Dricka en kopp te, jotack.
Backstreet boys igår, sjukt bra. Önskar det varade en timma till, men då hade jag nog svimmat. Halsen värket, det låter som alla pratar inuti bubblor. Asså shit! Så underbart det var. EMD som förband,
Fuck alla som säger att BSB är ute, att de inte har något kvar. DOM HAR ALLT! Och de är inte bara fantastiska sångare, de har KARISMA. De vet hur de ska sköta sin publik, de har en sån oerhörd utstrålning att man bara inte kan låta bli att ryckas med!
Kommer de till Sverige igen så fan ska jag se dem.

Efter skolan så drog Jag och Sara direkt in till stan, Hovet. Vi letade rätt på ingången som vi skulle in i, det var inte så mycket människor där (kl vad typ tre, insläppet började halv sju)
Så vi drog till Donken och käkade. gottie. Sen drog vi till kön. Blev jävla problem med att vi stod i fel kö, Sara och nån tjej framför oss (fia) drog och snackade med några men sen löste sig allt. och vi stod typ aslångt fram i kön! fick asbra platser sen också när vi kom in! stod längst fram vid staketet men lite åt sidan, men vi såg sjuukt bra! Åååh! Förbandet var EMD, sjuktsöta! och underbara på scen! Lägger upp nån bild senare. Sov hos sara efteråt, somnade så fort jag la huvudet på kudde, var så sjuukt trött!

Idag ska jag bara hem och ta det lugnt tror jag, funderade på att åka in till täby men kom på att jag inte har varken pengar eller kortet med mig så.. Imorrn äre SKU också, ska väl bli mys
Och på torsdag fyller Sara år, Sara i klassen. så jag ska till henne på lördag och fira lite! :) mysigt

Men nu sk jag iväg och snacka lite med amanda och resten av folket.

MJAO

Inga kommentarer: