torsdag 10 april 2008

Solarium

Är i skolan , som vanligt
Oscar och Sasha har visat bästa spelet!
Haha så snart ska jag spela lite på det. Skojugtskojigt
(http://www.hamsterpaj.net/onlinespel/klassiker/playing_with_fire_2.html)
Annars Händer väl inget speciellt, skulle till syon idag men hon hade ingen tid, bara en, haha och den kunde jag inte ta eftersom jag ska ha engelska nationella prov då! FUCK
Men jag ska svänga förbi henne efteråt och kolla om hon är upptagen
Får hoppas att det löser sig, vill fixa det där så snabbt som möjligt så att det blir något gjort, så att det itne är försent, lixom.
Idag ska jag vara med Sara! Vi ska Sola (hoppas vi blir fint bruna) och sen ska vi hem till henne och jag ska hjälpa henne med läxor :) Ska bli mysigt.
Imorgon ska hon sova hos mig(!) Såå trevligt! Och på lördag äre fest hos Lollo, skojskoj. Slaggar hos henne så kommer nog inte skriva på lördag.

Men nu ska jag iväg och spela lite! bör egentligen plugga, har prov om 20 minuter, men vafan. har redan pluggat så vi får hoppas att det går bra bara!

PUSSYA

Inga kommentarer: