torsdag 10 april 2008

Så många broar jag brännt, Ingen tog mig riktigt över

IDAG HAR JAG VART BUSIG
Fast Amanda står också lite i skuld för det.. tycker jag.. typ.. kanske.. inte...(?).. men man kan alltid låssas!
I morgon är det fredag(som tur är) då kommer posten hem! till somliga! MOAHA
man kan ju undra vilka/vem dessa/denna somliga är! har man tur är det ensjälv, har man otur är det nån annan. Har man tur är det någon som man tycker är söt.
Men jag vet inte, kanske har jag turen med mig imorgon. Får hoppas det! annars blir jag lite arg
Idag har jag faktiskt fått post! fast det var från nån sån där rolig grej som handlar om mönstring och sånt. ja men det är väl skoj antar jag? sålänge jag får bred så är jag glad, skiter i vad de innerhåller.
Men nu ska jag fortsätta vara social på msn och så ska jag sova alldeles strax också
planerar att somna innan 00.00 men eftersom det bara är någon minut kvar tills dess så skiter jag i det, siktar in mig på kvart över ist, :) låter bra det

Puss på er

Inga kommentarer: