måndag 7 april 2008

Ny vecka!





Hej kär blogg!

Märkte att jag inte har skrivit här på ett tag, så jag tänkte upptadera lite i brist på annat.


Helgen har vart helt fantastisk. I Fredags var jag på bio och såg The eye med hampus, trevligttrevligt. En av de bättre Skräckfilmerna jag sett, men han var nog mer rädd än vad jag var. (haha) Och sen på Lördagen så kom ju flickorna över. Vi hade det jätte mysigt! hoppade studsmatta och tog massa fula bilder på varandra när vi hoppade!


Vi grillade öven mashmallows, fast eftersom vi bara har end på nerevåningen så bestämde vi oss för att grilla dem över ljus! Gick lika bra de, jätte mott var det också! mums! detvar sååå gotteligott. Jag målade mina läppar så att jag såg ut som en fjortis, men mashmallowsen. höhö. om nån fattar vad jag menar.


Vi snackade också en hel del och så spelade vi lite Guitar Hero! Sara har blivit mästare på det, fan jag får ta och passa mig så hon inte blir bättre än mig!


som sagt, heelt underbart!




Inatt kunde jag inte somna, trotts att jag låg i sängen helatiden och faktiskt försökte.. Men pallrade iaf mig upp tidigt imorse för att gå till skolan, klädde på mig och drack frukost. Sen satte jag mig i soffan och kollade på tv, den sista kvarten innan bussen skulle gå.. och fan tror ni inte att jag somnar.. så jävla idiotäckel man kan vara va. .. fan usch.. iaf så vaknar jag 4 timmar senare, fan äckel. ingen ide att gå till skolan när det bara är en timma kvar tills vi slutar


aja..


Senare idag ska jag och sara in till stan! Ska bli himla mysigt faktiskt!




Hare gött folks


puss



Inga kommentarer: